Saturday, August 11, 2007

13 comments:

If...ιγένεια said...

Πολύ καλό καμάρι μου! Κάθομαι και το χαζεύω..

το φτυαράτσι said...

Αχ πολύ ωραία.Αλλά ό,τι και να πω είναι λίγο μπροστά στην ασχεετοσίνη μου!Όυτε σπιτάκι μπορώ να φτιάξω!LOL!

Anonymous said...

nice job

Anonymous said...

Ευχαριστω πολυ if..igeneia , φτυαρατσι και keimgreek. Δεχομαστε και παραγγελιες αμα λαχει :P

If...ιγένεια said...

Σπιτάκι μπορώ, όλα τα αλλά όμως όχι.. :p

Anonymous said...

Κανε το σπιτακι να κανω εγω το γυρω γυρω ντεκορ,λολ.. :P

If...ιγένεια said...

χαχαχαχ.. ναι!ναι! ο καθένας θα κάνει κι από λίγο! Μόνο η Vv θα κάνει πολύ!;P

drunk tank said...

ανταποδίδω την επίσκεψη και μένω εντυπωσιασμένος!
θα μπορούσα να μπορούσα να χρησιμοποιήσω τους πίνακες σου σε ιστορίες μου; θα ήταν μεγάλη μου τιμή.

Vv said...

drunk tank δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα απο το να αρεσουν οι ζωγραφιες που κανω. Θα ειναι και δικη μου τιμη να τις χρησιμοποιησεις στις ιστοριες σου. :)

drunk tank said...

σε ευχαριστώ πολύ vv!
να περιμένεις σύντομα αναδημοσιεύσή τους!!!


ΥΓ: αντί για vv θα προτιμούσα να σε εκφωνώ με κάποιο όνομα αν δεν υπάρχει πρόβλημα :-)

Vv said...

drunk tank με λενε Vv, χαχαχα.. Δηλαδη Βιβη :P Περιμενω να δω!

If...ιγένεια said...

Επιτελους αναγνωριζει και καποιος αλλος την ταλενταρα μααααααααααας χαχαχ.. δεν βαζω τονους! ουτε ειδα την ορθογραφια! Χαρηκα! φιλια!

Vv said...

Αντε ρε, κοκκινιζω :P