Tuesday, April 24, 2007

12 comments:

FuSmOKer said...

Μου αρέσουν πάρα πολύ τα σχέδια σου!
Είμαι και άσχετος εντελώς από τέτοιου είδους σχέδια και μου φαίνεται άθλος για να σχεδιαστεί κάτι τέτοιο :)
Σχεδιάζεις μόνο στο χέρι ή και ψηφιακά?

Vv said...

Μοοονο στο χερι,ειμαι εντελως ασχετη μεσω pc και τα λοιπα.. Ευχαριστω για τα καλα σου λογια :)

Urfurslaag said...

Δεν είσαι καθόλου άσχετη με το πισί. Αφού καταφέρνεις να έχεις μπλογκ το φότοσοπ είναι παιχνιδάκι.
:)


Σε ποιό εργαστήριο είσαι;

Vv said...

Εργαστηριο? Χμμμ αν εννοεις φροντιστηριο πηγαινα για εναν χρονο σε ενα στο κεντρο της Αθηνας πριν 2-3 χρονια και απο τοτε ζωγραφιζω μονη μου προσπαθωντας να περασω επιτελους στην Καλων Τεχνων.

Kwlogria said...

Ζωγραφίζεις πολύ ωραία κοριτσάκι και σου εύχομαι να περάσεις στην Καλών Τεχνών!!! Καλή Επιτυχία!!!!
:))))))))))))))))))))))))))))))

Vv said...

Να σαι καλα.. :)

λολιτα said...

καλή επιτυχία στα όνειρα σου...

dodo said...

Ευχαριστώ γιά την επίσκεψή σου στα Δεύτερά μου, μού έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσω το δικό σου ιστολόγιο.
Μ' αρέσουν τα σχέδιά σου!

tzotza said...

αν καταφερει ενας καλλιτεχης(ειδικα ζωγραφος) να σου κρατησει το ενδιαφερον παραπανω απο μια ματια,τοτε εχει πετυχει το σκοπο του..εγω ετσι το βλεπω και ομολογω πως τα πορτραιτα σου το ειδα με πολλες ματιες..

συγχαρητηρια απο καποια που αν και το παλευω πολυ με το καρβουνο,το ταλεντο ειναι κατι που ειναι μονο εμφυτο... ;-)))))

Vv said...

Ευχαριστω παιδια για τα καλα σας σχολια..

tzotza χαιρομαι που τα σχεδια μου σε εκαναν να τα προσεξεις λιγο παραπανω :)παντως και το ταλεντο απο μονο του δεν λεει τιποτα,θελει πολλη προσπαθεια και πολλη υπομονη και επιμονη..

VoskinTV said...

ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΧΕΔΙΑ !!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.......

ΔΥΣΚΟΛΟ ΤΟ ΧΕΡΙ....

ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ POY NA KANEI SCI-FI ΟΠΩΣ SORIYAMA ΚΑΙ BORIS VALLEJO

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ

Vv said...

Χαχαχα να σαι καλα.Η αληθεια ειναι οτι δεν με ενθουσιαζει πολυ το ειδος ζωγραφικης που λες αλλα το καθε ειδος εχει την αξια του.Στον δετερο που μου ανεφερες εψαξα και βρηκα μερικα εργα του και ειναι φοβερα.
Καλα να περνας κ εσυ :)