Thursday, April 19, 2007

Oracle

15 comments:

Anonymous said...

Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ.. Αυτό εννοούν οι ανθρωποι οταν αναφέρονται στο ταλεντο. Αν σου στείλω μία φωτογραφία μου, θα μπορούσες να μου κάνεις το πορτραίτο μου??Οπως και να εχει, μπράβο..

If...ιγένεια said...

Μπράβο καμάρι μου όμορφο.. :) Είναι όλα μαγικά! Σε θαυμάζω.. Μακάρι να μπορούσα να ζωγραφίσω κι εγώ.. :/;p Μπορείς εσύ και για μένα ;D Μακιααααα

Vv said...

Νικο ευχαριστω πολυ.. Μπορεις να επικοινωνησεις μαζι μου στο μειλ μου για το προρτραιτο σου. :)

Ιφακι μου :D Εσυ γραφεις ωραια,εγω δεν μπορω,χαχαχ.. Μακια μακια :* :*

Anonymous said...

einai apaixta ta erga sou..ola einai uperoxa.8elw kai egw portraito mou.xaxaxaxa..makiaaa :)

Anonymous said...

auto pou maresei perissotero einai h 8etida..apisteutoo..

komitis7 said...

Πάρα πολύ ωραίο . Μπράβο.

Vv said...

ευχαριστω πολυ κ εσενα :)

michalis said...

Πολύ ωραία σχέδια,αν και δεν είμαι καθόλου σχετικός(5 χρόνια έκανα να περάσω το σχέδιο) παρόλα αυτά έχουν πλαστικότητα.

Vv said...

thanx :D Αληθεια,που εκανες να περασεις το σχεδιο τοσα χρονια?

michalis said...

@vv: στο πολυτεχνείο :p. Βασικά ηλεκτρολογικό, μηχανολογικό και σχέδιο αυτοματισμών. Καμία σχέση με τέχνη αλλά πίστεψε με για τους περισσότερους ήταν σαν να μας έβαζε να γράψουμε μία έκθεση με το "κακό" μας χέρι και όταν πιάναμε ραπιντογράφους κλάψτα! Μια μαύρη μουτζούρα ήταν όλα :D

Vv said...

ραπιντογραφους ε? σαν να λεμε γραμμικο σχεδιο.. εγω και το γραμμικο σχεδιο δεν τα πηγαμε ποτε καλα :p το βαριεμαι μεχρι εκει που δεν παει! ζητω το ελευθερο σχεδιο :P

Neverlandean said...

Η Oracle είναι από αυτή την τραγική ταινία με τον Leonidas; Η αγαπημένη μου σκηνή!

Τέχνη υπό τους ήχους των Snow Patrol! Μας έχεις στείλει παιδί μου!
BTW, έψαχνα μέρες να βρω ένα καλό mp3 host και να που το βρήκες εσύ για μένα! :)

Vv said...

Χαχα,ναι απο αυτη τη σκηνη ειναι.
Ε κ εγω ψαξε ψαξε το βρηκα το playerακι :)

Danai said...

κάποιος εδω μέσα μου χρωστάει κάτι...... χεχεχεχε

Anonymous said...

Καλα αν δεν ειχα δει τα μειλ μου δεν προκειται να το εβλεπα το σχολιο :D ερχεται το χρωστουμενο,ερχεται!!