Friday, May 11, 2007




11 comments:

Love and Poison said...

Προσωπικά προτιμώ τα έργα σου με κάρβουνο και όχι με τα παστέλ.

Από την άλλη όμως, ακόμα και αυτό το έργο, παρόλο που μοιάζει να έχει κάποια λάθη αφύσικα (όσον αφορά αναλογίες), παραμένει όμορφο μέσα από τα λάθη του(π.χ. το χέρι από τον αγκώνα και κάτω)...

Έχεις το ταλέντο ακόμα και κάποια λαθάκια να περνάνε απαρατήρητα ή να είναι ασήμαντα λόγω του γενικού συνόλου & της ατμόσφαιρας του έργου...

Practice makes perfection. Και σου τα λέει κάποιος που ούτε κύκλο δε μπορεί να ζωγραφίσει σωστά...συνέχισε έτσι ;)))

Vv said...

Εχεις απολυτο δικαιο. Μαλιστα αυτο με το χερι το εχω παρατηρησει κ εγω πριν το ανεβασω. Δεν ασχολουμαι καθολου με χρωμα και ηταν η πρωτη φορα που προσπαθησα να ζωγραφισω ετσι. Βασικα ειναι το πρωτο μου πορτραιτο με χρωμα :P Παντως κ εγω το καρβουνο δεν το αλλαζω με τιποτα :D

Vv said...

χαχα το εσωσα καπως :P

Love and Poison said...

Νομίζω ότι τελικά την τέχνη ή την έχεις ή δεν την έχεις μέσα σου... αχαχαχαχαχα...τι ψωνάρες...

συνέχισε έτσι dear, έχει ενδιαφέρον να παρακολουθούμε την εξέλιξή σου ;)))

Vv said...

thanx thanx ;D

FuSmOKer said...

Είμαι άσχετος από ζωγραφική με χέρι (μόνο ψηφιακό design) και κατά την ταπεινή μου γνώμη έχεις ταλέντο.
Βρες ένα τρόπο να το αξιοποιήσεις για να μην πάει χαμένο.
Στην αγγλία παίζουν τρελλά courses (χωρίς δίδακτρα ως EU Residents) για τέχνες και Arts.
Αν θες πληροφορίες πες το.
Απλά με αυτά που βλέπω (και δεδομένου ότι έχω φάει 8 χρόνια εκεί) σου λέω ότι εκεί θα κάνεις θαύματα.
Χωρίς να ξέρω από ζωγραφική και σχέδιο.
Απλά λέω αυτό που νιώθω βλέποντας το :)

Nikos said...

wraies zografies! me karvouno!

Nikos said...

θέλω και εγώ να μάθω να ζωγραφίζω!!!!! :-(

είναι τόσο ωραίο!

If...ιγένεια said...
This comment has been removed by the author.
Vv said...

fusmoker thanx :D Αν σκεφτώ να κοιταξω για εκει θα σε ρωτησω!

mr.f και γιατι δεν πιανεις ενα καρβουνο και ενα χαρτι? :D Εγω ανακαλυψα σχεδον τυχαια οτι μπορω να ζωγραφιζω!

If...ιγένεια said...

mr.f? Κι εγώ θέλω.. :/ ;p