Wednesday, May 23, 2007

11 comments:

If...ιγένεια said...

Γ-α-μ-α-τ-ο. Συγνώμη αλλά αυτό σκέφτηκα.. Εύγε Vv....

Neverlandean said...

Αααα, αρχίσαμε τα shocking! ;)

Vv said...

Αχαχαχαχ, αχαχαχ shocking λεει, αχαχααχχα..

iF iF iF μου ευχαριστω :D ;D ;P

orestis said...

Μπαίνω καιρό στο blog,αλλά δεν είχα αφήσει σχόλιο.

Μαλακία.

Έχεις πολύ καλό χέρι και το σωστό είναι να (σ)το λέμε.

If...ιγένεια said...

Σωστός ο Ορέστης! ΄Ετσι, να αφήνουμε κανένα σχολιάκι βρε αδερφέ..

Love and Poison said...

Επιτέλους! Κι έλεγα τι λείπει, τι λείπει!!! Απέκτησε νόημα το blog!!! αχαχαχαχ...

Keep on trying dear, πολύ καλή δουλειά...(αν και το έχασες λίγο στον ώμο ;ΡΡΡ)

If...ιγένεια said...

Διαφωνώ με την φίλτατη love & poison, μ'αρέσει πάρα πολύ όπως έχει.. Δεν είμαι ειδικός βέβαια, αλλά μ'αρέσει;p

Love and Poison said...

iF.. igeneia said...
Διαφωνώ με την φίλτατη love & poison, μ'αρέσει πάρα πολύ όπως έχει.. Δεν είμαι ειδικός βέβαια, αλλά μ'αρέσει;p

Και συ φίλτατη είσαι Ιφιγένεια μου, αλλά εγώ δεν είμαι... Ιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Κάτσε να βρω καμιά τρύπα να βάλω το κεφάλι μου μέσα!!! Δεν έπαιζα με κούκλες παιδί!!!! Θα μου βγει το όνομα!!! Παντελονάκια φοράω και όχι επειδή κρυώνω!! (νομίζω δλδ)...

Όσες συμβουλές και παρατηρήσεις κάνω, η φίλη μας Vv ξέρει οτι της κάνω καλοπροαίρετα...

Love and Poison said...

***ΤΙΣ κάνω...(sorry, κεκτημένη ταχύτητα)

If...ιγένεια said...

Love & Poison Ζητώ συγνώμη...
Είναι που σήμερα τα έχω παίξει γενικά, κατέβασα το γενικό. Και πάλi συγνώμη.. :>

exilio said...

uperoxo!